سیستا درزگیر و چسب سیلیکونی

مشخصات محصول

 

رنگ: شفاف

 

حجم: 250 میلی لیتر

 

تولید : شرکت هنکل ( تحت لیسانس آلمان)

 

امتیاز محصول:بدنیست خوب خیلی خوب عالی فوق العاده ( تعداد رای دهنده:1 نفر ، مجموع امتیاز : 5,00 از 5)
Loading...

 

 

  • ، سیستا آب بندی ، چسب سلیکون سیستا ، درزبندی ، درزبندی ویزور استودیو ، صداگیری شیشه ، درزگیر سرویس بهداشتی با کیفیت ، درزگیر خارجی مرغوب ، سیستا درزگیر
توضیح محصول:

 

سیستا درزگیر سیلیکونی یکی از محصولات شرکت هنکل می باشد. این چسب، حاوی مرغوبترین نوع سیلیکون است، در نتیجه دارای گیرایش سریع والاستیته بسیار بالا می باشد ومقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد.

درزگیری شیشه و آب بندی سرویس های بهداشتی

درزگیر سیستا معمولا برای درزگیری سطوح بهداشتی نظیر دور سرویس های بهداشتی و حمام ، وان و سینک کاربرد دارد. زیرا این محصول با توجه به خواص خود موجب آب بندی این فضا ها می شود و دارای دوام بالایی در این محیط ها می باشد. اگرچه این چسب یک چسب آبندی مناسب می باشد، اما با توجه به موارد ذکر شده این محصول یک درزگیر بسیار مناسب برای دور شیشه ها و درز آن ها به منظور درزگیری و صداگیری نیز می باشد. استفاده از این محصول دور شیشه ها می تواند از ورود آب ، خاک و سر صدا تا حدی جلوگیری نماید.

چسباندن محصولات آکوستیک و محصولات فومی

علاوه بر این،همانطور که ذکر شد چون درزگیر سیستا دارای قدرت چسبندگی بالایی است. اما بر روی فوم های آکوستیک هیچگونه خورندگی ندارد. در نتیجه برای چسباندن انواع پنل آکوستیک از جمله فوم های آکوستیک ، فوم شانه تخم مرغی ، فوم هرمی ، پنل فلکسی ، بیس ترپ و دیفیوزرآکوستیک نیز قابل استفاده می باشد. البته علاوه برچسباندن پنل های آکوستیک یکی از کاربردهای درزگیر سیلیکونی سیستا درزگیری شیشه های ویزور استودیو و تقویت صداگیری در دور آن ها است.

یکی دیگر از ویژگی های خاص این محصول این است که سیستا سیلکونی بر روی پلی استایرن انبساطی ( یونولیت یا همان پلاستوفوم) خورندگی ایجاد نمی نماید. در نتیجه می توان از آن به عنوان چسب یونولیت نیز استفاده نمود. از این چسب به منظور چسباندن پنل های یونولیتی نظیر تایل یونولیتی و دیفیوزر آکوستیک و یا ساخت و چسباندن کاردستی ، دکور یونولیتی از آن بهره برد.

سایر کاربرد ها

پرکردن و چسباندن اتصالات در محیط های فنی و صنعتی، استخرهای شنا و سیستم های تهویه، سطوح شیشه ای ، چوبی ، آلومینیومی و سرامیکی از جمله کاربردهای دیگر این محصول می باشد.

وب سایت پارت آکوستیک وبلاگ پارت فوم پارت فوم یونولیت

وب سایت پارت آکوستیک وبلاگ پارت فوم پارت فوم یونولیت

موارد استفاده

 

قابل کاربرد برای : ساخت آکواریوم ، نصب پنل های آکوستیک ،چسباندن یونولیت و درزگیری و عایق سازی منافذ

سیستا درزگیر سیلیکونی

9.9

امتیاز چسبندگی

9.5/10

امتیاز درزگیری

10.0/10

امتیاز سهولت در استفاده

10.0/10

امتیاز دوام و مقاومت

10.0/10

نقاط قوت

  • قدرت بالا در چسبندگی
  • دوام بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

, , ,