چسب پاتکس تیوپ

مشخصات محصول

 

رنگ: زرد

 

حجم: 40 سی سی

 

تولید : شرکت هنکل ( تحت لیسانس آلمان)

 

تولید : ایران

 

قیمت:

امتیاز محصول:بدنیست خوب خیلی خوب عالی فوق العاده ( تعداد رای دهنده:2 نفر ، مجموع امتیاز : 5,00 از 5)
Loading...

  • چسب پاتکس تیوپ ، پاتکس توپی ، پاتکس همه کاره ، پاتکس پریمیوم تیوپ ، پاتکس پمادی
توضیح محصول:

 

هنکل یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات شیمیایی از جمله چسب ها است. پاتکس یکی از مطرح ترین و قدیمترین برندهای هنکل در زمینه تولید انواع چسب می باشد. و از میان انواع محصولات متنوع پاتکس ، چسب پاتکس تیوپی یک از معروفترین و پرکاربردترین این محصولات می باشد.

پاتکس تیوپی از دیرباز به علت قدرت چسبندگی ، سهولت استفاده و قدرت بالای آن مورد استقبال بسیاری از استادکاران قرار گرفته است. و همین ویژگی ها موجب شده است پاتکس پمادی از صنعت گرفته تا کاربردهای خانگی مورد بهره برداری قرار گیرد.

ویژگی های چسب پاتکس تیوپ

پاتکس همه کاره تیوپ دارای چسبندگی فوق العاده و مقاومت دمایی ایده آل می باشد. از چسب پاتکس تیوپ برای چسباندن چوب، دکور، لاستیک، چرم، چوب پنبه ، نمد، فوم ها (بجز یونولیت )، عایق های صوتی و نصب پانل های آکوستیک (نظیر اسفنج های آکوستیکی نظیر فوم شانه تخم مرغی ، فوم هرمی ، فوم آکوستیک لاین و....) می توان استفاده کرد. البته باید در نظر داشت که این محصول برای فوم های پلی استایرن (یونولیت یا همان پلاستوفوم) و چرم های مصنوعی پایه PVC مناسب نیست.

این چسب تقریبا دارای خصوصصبات مشابهی با چسب پاتکس قوطی است. ولی همانطور که مشخص است به صورت تیوپی تولید می شود. در نتیجه می توان گفت مزیت این چسب نسبت به چسب پاتکس قوطی سهولت در استفاده از آن می باشد.

قدرت و کیفیت چسب همه کاره پاتکس هنکل به قدری است که هیچ کدام از چسب های مشابه با برندهای دیگر نمی توانند با این چسب برابری نمایند. همین ویژگی ها موجب شده است پارت فوم تقریبا از ابتدای تاسیس خود با توجه به نوع فعالیت خود با افتخار این محصول پرکیفیت را عرضه می نماید و برای نصب پنل های آکوستیک خود ( نظیر فوم شانه تخم مرغی ) این محصول را توصیه می نماید.

موارد استفاده:

 

موارد استفاده: چسباندن بر روی انواع سطوح ( بجز یونولیت)

 

 

پاتکس تیوپ

9.9

امتیاز چسبندگی

10.0/10

امتیاز مدت زمان چسبندگی

9.6/10

امتیاز سهولت در چسباندن

10.0/10

امتیاز دوام

10.0/10

نقاط قوت

  • سهولت در چسباندن
  • قدرت بالای چسبندگی

نقاط ضعف

  • برای چسباندن یونولیت مناسب نمی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

, , ,