پنل آکوستیک ژوپیتر

مشخصات محصول

 

رنگ: پرتقالی

 

ابعاد: 60 سانتی متر در 60 سانتی متر

 

ضخامت : 4.8 سانتی متر

 

نوع فوم: فوم پلی یورتان سلول با ضخامت 4 سانتی متر

 

نوع چوب: ام دی اف با ضخامت 8 میلی متر

 

قیمت:

امتیاز محصول:بدنیست خوب خیلی خوب عالی فوق العاده ( تعداد رای دهنده:1 نفر ، مجموع امتیاز : 5,00 از 5)
Loading...

  • آکوستیک دکوراتیو ، آکوستیک عایق صوت ، آکوستیک اتاق خواب ، عایق آکوستیک ، صداگیر عایق صوتی چوبی ، تموفیوز ، پارت فوم
  • پنل آکوستیک دکوراتیو ژوپیتر پنلی است که برای کاهش هممه پیچش صدا و ریورب در هر محیطی کاربرد دارد به عنوان مثال برای آکوستیک و عایق صوتی کافه ها ، رستوران ها ، سال ها انتظار و عایق صوتی آکوستیک مطب ها و کلینیک هاپنل ژوپیتر پنلی است که برای کاهش هممه پیچش صدا و ریورب در هر محیطی کاربرد دارد به عنوان مثال برای آکوستیک و عایق صوتی کافه ها ، رستوران ها ، سال ها انتظار و عایق صوتی آکوستیک مطب ها و کلینیک ها ، پنل چوب و ابری ،
  • پنل آکوستیک اسکای راس , دیفیوزر آکوستیک ، انواع پنل آکوستیک ، پارت فوم ، استودیو ایران ، کالا آکوستیک دیجی
توضیح محصول:

 

پنل آکوستیک ژوپیتر یکی از پنل های استودیویی تولید شده توسط پارت فوم می باشد که در رده پنل های دیفیوزرابزوربر قرار دارد.

یکی از محصولات پرکاربرد به منظور آکوستیک استودیو پنل های آکوستیک دیفیوزر ابزوربر می باشد این پنل ها تایل هایی هستند که دو فرآیند جذب و پخش امواج صوتی را به طور همزمان انجام می دهند. بسیاری از این پنل ها در چند سال گذشته در استودیو های موسیقی ، آموزشگاه ها ، استودیوهای تولید محتوی ، اتاق های استرمینگ گیم و... به کار رفته و موجب بهبود فرایند ضبط ، پخش و تنظیم صدا و موسیقی گشته است.

با وجود اینکه این پنل ها به عنوان پنل دیفیوزرابزوربر ( پشخشایشگرجاذب) شناخته می شوند ولی اکثر آن ها (نظیر ویو وود ، آزتکا و اسکور تایل و...) بیشتر روی فرآیند بازگشت صدا تاکید دارند و میزان سطح جذب کمتری دارند. این در حالی هست که در بسیاری از فضاها فرآیند جذب از فرایند برگشت اهمیت بیشتری دارد و این موضوع موجب گردید پنل آکوستیک ژوپیتر با تاکید بر حداکثر جذب و حداقل بازپخش مورد تاکید طراحان پارت فوم قرار گیرد.

البته باید دقت داشت که پنل آکو ستیک ژوپیتر نیز دارای ساختار و مکا نسیم مشابه به سایر پنل های آکوستیک چوب و ابری ( دیفیوزرابزوربر ) است. چرا که این پنل نیز از یک بخش سلول باز و یک بخش سلول بسته ساخته شده است و سطح چوبی پنل وظیفه پخش امواج را به عهده دارد و بخش فومی که زیر شیارهای قسمت چوبی قرار دارد وظیفه جذب فرکانسی را انجام می دهد . با این تفاوت که سطح فومی پنل آکوستیک ژوپیتر بیشتر از سطح سطح چوبی آن است و با توجه به بیشتر بودن سطح فومی میزان جذب بیشتر از بازپخش فرکانس ها می باشد.

علاوه بر کارایی جذب بالای پنل آکوستیک ژوپیتر و قدرت بالای صداگیری آن ، رنگی بودن ، و طراحی خاص این پنل موجب شده که بتواند ظاهر خاصی به استودیو و هرفضای دیگری ببخشد و برای دیزاین و طراحی دکوراتیو محیط نیز مناسب باشد.

 

تاثیر فرکانسی و محل های قابل استفاده

از پنل آکوستیک ژوپیتر می توان در استودیو ( کنترل روم و ددروم) ، سالن های اجتماعات ، دفاتر کار ( که دارای مشکل پیچش صدا هستند)، آمفی تئاترها ، آکوستیک اتاق گیمینگ و ... استفاده نمود. طراحی پنل آکوستیک ژوپیتر به نحوی است که غالبا بر روی فرکانس های بالا ( high) و متوسط ( medium ) اثرگذار است و می تواند ریورب و پیچش صدا را به راحتی در محیط حذف و یا کاهش دهد.

 

موارد استفاده:

 

موارد استفاده: آکوستیک استودیو ، آکوستیک سیستم های Hifi

مکان های قابل استفاده: استودیو های حرفه ای ( معمولا در کنترل روم روبروی مانیتورینگ ها)

 

0.00
10

امتیاز کارایی آکوستیک

10.0/10

امتیاز مناسب بودن قیمت

10.0/10

امتیاز طراحی و زیبایی

10.0/10

امتیاز سهولت در نصب

10.0/10

امتیاز قابلیت ترکیب پذیری با سایر پنل ها

10.0/10

نقاط قوت

  • نصب آسان
  • حداکثر قدرت جذب در میان دیفیوزر ابزوربرها
  • طراحی دکوراتیو

نقاط ضعف

  • این محصول نسوز نمی باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,