پنل آکوستیک ویو وود پلاس +

مشخصات محصول

 

رنگ: پرتقالی

 

ابعاد: 60 سانتی متر در 60 سانتی متر

 

ضخامت : 4.8 سانتی متر

 

نوع فوم: فوم پلی یورتان سلول با ضخامت 4 سانتی متر

 

نوع چوب: ام دی اف با ضخامت 8 میلی متر

 

قیمت:

امتیاز محصول:بدنیست خوب خیلی خوب عالی فوق العاده ( تعداد رای دهنده:1 نفر ، مجموع امتیاز : 5,00 از 5)
Loading...

  • پنل آکوستیک ویو وود پلاس ، آکوستیک استودیو ، ایران استودیو ،آکوستیک گیمینگ
توضیح محصول:

 

پارت فوم طیف وسیعی از پنل های آکوستیک دیفیوزرابزوربر را تا کنون ارایه داده است. این پنل ها تایل هایی هستند که دو فرآیند جذب و پخش امواج صوتی را به طور همزمان انجام می دهند. بسیاری از این پنل ها در چند سال گذشته در استودیو های موسیقی ، آموزشگاه ها موسیقی ، استودیوهای تولید محتوی ، اتاق های استرمینگ گیم و... به کار رفته و موجب بهبود فرایند ضبط ، پخش و تنظیم صدا و موسیقی گشته است.

یکی از معروفترین انواع این نوع تایل آکوستیک ، پنل آکوستیک ویو وود می باشد. که به دلیل ساختار زیبا و کارایی منحصر به فرد خود و رنگی بودن این پنل آکوستیک در چند سال گذشته در ایران مورد استقبال فرآوان قرار گرفته است.

استقبال از این پنل چوبی موجب شد که تیم طراحی پارت فوم با ایجاد تغییراتی در آن طرح جدیدی از این پنل را طراحی و تولید کند که دارای قدرت جذب بالاتر فرکانس ها صوتی و زیبایی بیشتری نصب به پنل ویو وود کلاسیک است. این پنل جدید پارت فوم ویو وود پلاس نام دارد.

رنگی بودن این پنل و خط های منظم افقی و نقاط منقطع شده در این پنل علاوه بر افزایش کارایی پنل ، ظاهر بسیار خاص و منحصر به فردی به این پنل بخشیده است که موجب می گردد حرفه ای ها و افراد مشکل پسند اقبال بیشتری به این پنل نسبت به پنل های قدیمی تر ( نظیر ویو وود کلاسیک ، تورنادو ، پنل آکوستیک آزتکا و... ) نشان دهند.

البته باید دقت داشت که پنل آکو ستیک ویو وود پلاس نیز دارای ساختار و مکا نسیم مشابه به سایر پنل های آکوستیک چوب و ابری ( دیفیوزرابزوربر ) است. چرا که این پنل نیز از یک بخش سلول باز و یک بخش سلول بسته ساخته شده است. در این نوع پنل آکوستیک سطح چوبی پنل وظیفه پخش امواج را به عهده دارد و بخش فومی که زیر شیارهای قسمت چوبی قرار دارد وظیفه جذب فرکانسی را انجام می دهد.

تاثیر فرکانسی و محل های قابل استفاده

از ویو وود پلا س می توان در استودیو ( کنترل روم و ددروم) ، سالن های اجتماعات ، دفاتر کار ( که دارای مشکل پیچش صدا هستند)، آمفی تئاترها ، آکوستیک اتاق گیمینگ و ... استفاده نمود.

باید دقت داشت طراحی پنل آکوستیک ویوو وود پلاس به نحوی است که غالبا بر روی فرکانس های بالا ( high) و متوسط ( medium ) اثرگذار است ولی در صورتی که به منظور بستن گوشه ها استفاده شود نقش قابل توجهی درکنترل فرکانس های پایین ( low) نیز دارد. همچنین این پنل استودیویی به منظور کنترل flutter echoes نیز قابل استفاده است.

 

موارد استفاده:

 

موارد استفاده: آکوستیک استودیو ، آکوستیک سیستم های Hifi

مکان های قابل استفاده: استودیو های حرفه ای ( معمولا در کنترل روم روبروی مانیتورینگ ها)

 

0.00
10

امتیاز کارایی آکوستیک

10.0/10

امتیاز مناسب بودن قیمت

10.0/10

امتیاز طراحی و زیبایی

10.0/10

امتیاز سهولت در نصب

10.0/10

امتیاز قابلیت ترکیب پذیری با سایر پنل ها

10.0/10

نقاط قوت

  • قدرت جذب بالاتر نسبت به ویوو وود ساده
  • زیبایی منحصر به فرد
  • نصب آسان
  • افزایش کارایی آکوستیکی محیط

نقاط ضعف

  • این پنل نسوز نمی باشد

4دیدگاه

  • بیژن افخم گفت:

    این نوع دیفیوزر موجود دارید الان یا باید سفارش بگذارم ؟

  • علی گفت:

    چهار عدد از این پنل بسیار زیبا سفارش داده بودم که امروز به دستم رسید ، اگرچه کمی برای رسیدن معطل شدم ( باربری طول داد ) ولی خیلی خوب و با دقت بسته بندی شده بود ، وقتی بسته را باز کردم از همون اول که پنل هارا دیدم زیبایی و دقت در طرحیشون دیده می شد .

    واقعا راضی بودم و خواستم ازتون تشکر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

, , , , , , , , , , , ,